dilluns, 30 de novembre del 2009

LA FIRA

EL diumenge per la tarda vaig anar ala fira.
vaig veure amigues meves de primer d'ESO no les vaig puder dir res perque jo anava caminant i elles anavan sortint de la casa risas i es molt gran.
jo vaig anar tirant cap al saltamontes per que pensaba que i habia una amiga meva
que es diu jeanette i som molt amigues i sempre estem juntes bueno sempre que podem.
pero no hi era només estava el seu cosi i un amic seu que va a la mateixa classe que jo.
el cosi de la meva millor amiga va a la mateixa classe que jo la meva amiga,jo,al seu cosi,i el seu amic. anem tots a la mateixa classe.
i llabors man vaig anar amb la meva germana a la nau mentres el meu pare anava a portar el meu germa a casa va ser super divertit i despres vem tindre que esperar al meu pare fins que vinges. cuan ba bindre bem anar el tren de la bruixa tres comps primer a un i des pres a un altre vaig agafar la escombra i vem montar un cop mes i era gratis. i alla vem tindre que marxar.


........judit.........